Flying Tiger Copenhagen - co znajdziecie w białym labiryncie

18:33:00

Dziś ciąg dalszy przeglądu sieciówek, będzie bardziej lokalnie, ponieważ dopiero parę dni temu odkryłam stacjonarny sklep Flying Tiger Copenhagen - dawniej zwany Tiger na Oławskiej we Wrocławiu i postanowiłam mu się bliżej przyjrzeć i podzielić z Wami moimi odkryciami. Ale dla osób spoza Wrocławia jest dobra wiadomość, jeszcze osiem miast ma możliwość poprzechadzania się białym labiryntem pełnym przepięknych dodatków do domu i nie tylko.  Tak, przyznaję się to był mój pierwszy raz w Tigerze i na pewno nie ostatni J



Ze względu na specyfikę sklepu, mebli dziś nie pokaże a same dodatki do domu. Mogłabym w zasadzie cały asortyment od skarpetek po przepiękne kajeciki pokazać, ale że mamy tu blog o tematyce skupionej wokół wnętrz to podejmuje się próby uporządkowania wszystkiego, co z domem związane.  Zaczynamy!

Kosze, koszyczki do salonu, kuchni, sypialni czy łazienki.

1/2/3/4

Metalowe doniczki, środkowa w komplecie razem z tabliczką

1/2/3

Świece we wszystkich kolorach tęczy!
1/2

Poduchy

1/2/3

Półeczki, chmurka – idealna do pokoju dla dziecięcego

1/2/3

Z kuchennych akcesoriów wybrałam dwa graficzne moździerze (kojarzą mi się z prawdziwym domem – jak ktoś ma moździerz to wydaje mi się, że już wszystkie kuchenne gadżety posiada – uprzedzając pytania, osobiście nie posiadam, w chwili obecnej nie mam nawet piekarnika .. – tak, da się tak żyć J

1/2/3/4

Graficzne pojemniki oraz pieprzniczka i solniczka do kompletu

1/2/3

Kubki, kubeczki - ich nigdy nie za wiele..

1/2/3/4

Apteczka, kosz miedziany-druciany i drewniane dozowniki do łazienki

1/2/3

Led-latarenki i szklarnia
1/2

Gałki do szafek
1/2

Wieszak i osobne zwierzaki – wieszaki
1/2
Wisząca żarówa i miedziana lampa stołowa


1/2

No dobra, wszystko fajnie, ale ten kto w Tigerze już był to wie, że tak naprawdę to warto do niego iść po takie o to gadżety ;) 

1


Pozdrawiam,



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Oj, pobuszowała bym po tym Tigerze, niestety w Olsztynie nie ma takowego więc popatrzę sobie tylko z żalem i z korzyścią dla kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uchwyty porcelanowe z literami alfabetu i kubki z paskami/ trójkątami podobają mi się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy wypatrzyłaś :) A w którym miejscu Oławskiej jest ten sklep? Jakoś go nie przyuważyłam do tej pory :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiger jest w zasadzie na rogu z Szewską, w nowo wyremontowanym budynku obok Citi Banku. Również pozdrawiam i życzę miłego wekendu! :)

    OdpowiedzUsuń