Aktualizacja małej - białej :)

18:18:00

Pamiętacie naszą „małą białą” łazienkę? Jeśli nie to zapraszamy tu i tu. Dziś mamy przyjemność przedstawić zdjęcia z praktycznie zrealizowanego projektu. Udało nam się stworzyć  wnętrze, pomimo monochromatycznej kolorystyki, bardzo kobiece. Wszystko dzięki dodatkom.

Biały kolor ścian i mebli optycznie powiększa bardzo ograniczoną przestrzeń. Wzorzysta podłoga złożona z graficznych, czarno-białych płytek cementowych nadaje bardzo oryginalny i niepowtarzalny charakter. Zapraszamy!








 Pozdrawiamy przemiłą inwestorkę J


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Piękna łazienka. Bardzo mi się podoba, szczególnie podłoga - rewelacyjny wzór na płytkach. Gratuluję udanej stylizacji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna łazienka, czy mogę zapytać jakie płytki zostały użyte na ścianę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Remont łazienki to zawsze duże wyzwanie, dlatego szukałem firmy, która oferuje jasne i uczciwe warunki współpracy. W https://www.wawerbud.pl/cennik/ znalazłem dokładny cennik usług, co bardzo ułatwiło mi podjęcie decyzji. Wybrana firma wykonała pracę zgodnie z moimi oczekiwaniami, dbając o każdy detal. Jestem bardzo zadowolony z końcowego wyniku i z pewnością skorzystam z ich usług ponownie.

    OdpowiedzUsuń