Od koncepcji po realizację - cz. V projekt wykonawczy

17:26:00

Miałam już przygotowany wpis będący drugą częścią aranżacji. Kobieta zmienną jest i zmieniłam zdanie - ze względu na to, że kolejny etap w projekcie to rysunki wykonawcze, niekoniecznie ciekawe dla oka, postanowiłam w jednym poście przedstawić drugą część aranżacji oraz omówić etap rysunków technicznych.
Poniżej obiecana druga część wizualizacji naszego przykładowego projektu. Pierwszą część aranżacji przedstawiającą jednoprzestrzenne pomieszczenie mieszczące kuchnio-jadalnio-salon znajdziecie TU. Dziś zapraszam do sypialni, domowego biura oraz łazienki. Rozgośćcie się ;) 





Całość z góry przedstawia się następująco:


Jeśli chodzi o projekt wykonawczy są to rysunki dla wykonawców opisujące każdy zaprojektowany detal we wnętrzu. Większość elementów opisanych jest na widokach wszystkich ścian i posadzek oraz rzutach sufitów podwieszanych (jeśli takie występują). W ramach projektu powstaje dokumentacja przedstawiająca rozmieszczenie punktów świetlnych, włączników i gniazd oraz wszystkich przyłączy. Powstają również projekty szaf i innych mebli wykonywanych na zamówienie. Ważnym elementem projektu wykonawczego jest pełne zestawienie wszystkich sprzętów i materiałów wraz ich potrzebnymi ilościami. 

to taka próbka rysunku wykonawczego oraz zestawienia (całą dokumentacją wykonawczą nie będę Was tu katować ;)

Jeśli nie widzieliście wcześniejszych etapów projektu, znajdziecie je tutaj: zapoznanieprojekt funkcjonalnyfinalna wersja projektu funkcjonalnegoaranżacja

Pozdrawiam,

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post i ładny projekt. w ogóle cały blog podoba mi się, chyba mnie zainspirowałaś i ja też spróbuję zrobić swój o aranżacji wnętrz bo to moje hobby i nawet podyplomówkę skonczyłam w tym kierunku. Jednak zawodowo zajmuję się czym innym a moda i aranzacja wnętrz to moje hobby. Pozdrawiam i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń