Meble VOX - przegląd najnowszych kolekcji

18:37:00

Idąc za ciosem, po przejrzeniu nowego katalogu IKEA pomyślałam, że warto zobaczyć, co słychać w innych sieciowych sklepach. Wybierając meble do projektów raczej omijam polskie, duże sklepy meblowe, reklamy pojawiające się w mediach skutecznie mnie zniechęcają.


Na pierwszy ogień wybrałam Meble VOX. Muszę przyznać, że od razu po otwarciu strony byłam mile zaskoczona. I nie chodzi mi o sam layout strony (choć bardzo przyjazny) to od razu rzuciły mi się w oczy NOWOŚCI. Trendy, które są widoczne w IKEA, również i tutaj można zauważyć. Jest dużo drewna w połączeniu z bielą. Są również kolekcje mebli w ciemniejszej kolorystyce – szarości i graficie. We wnętrzach widzimy również dużo zieleni.  









Kolekcja 4 YOU by VOX bardzo przypadła mi do gustu. Proste, modułowe elementy, które dają wiele możliwości tworzenia własnych kombinacji. Dzięki temu można z łatwością dostosować układ do wymiarów pomieszczenia bez konieczności zamawiania mebli na wymiar. Ze względu na wielofunkcyjność  warto sięgnąć do tej kolekcji urządzając małe i problametyczne przestrzenie.










W ramach YOUNG VOX powstały kolekcje dla dzieci w każdym wieku od maluszków po nastolatki. Meble dzięki swojej modułowości rosną razem z dziećmi. Można zmieniać ich kolorystykę oraz układ, dostosowując do aktualnych potrzeb. 









Źródło: Meble VOX

*Na koniec chciałabym dodać, że post nie jest sponsorowany. To moje subiektywna opinia i wybór. Planuję kontynuować cykl i w najbliższym czasie przyjrzeć się kolejnym sklepom. 

Pozdrawiam, 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Faktycznie muszę przyznać, że meblom niczego nie brakuje i prezentują się świetnie. Ja uwielbiam styl skandynawski i już widzę niektóre z tych mebli w moich wnętrzach! :) Ikea jednak dalej prowadzi, ze względu na swoje niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie meble są bardzo ważne i ja jeszcze lubię raz na jakiś czas oddać coś do tapicerowania. W każdym razie korzystanie z usług https://hurtownia-akces.pl/ jest bardzo fajną sprawą.

    OdpowiedzUsuń