white&colour

17:55:00


Dziś biało będzie! Nie, nie za oknem, broń boże :) we wnętrzu będzie biało z elementami konstrastującymi - czarnymi krawędziami, odcinającymi liniami. Pojawi się również kolor - troche czerwieni, zieleni, niebieskości. Wnętrze bardzo zróżnicowane, eklektycznie - obok retro przedmiotów (głównie krzeseł) pojawiają się elementy, które wyszły spod ręki właścicielki mieszkania. Annebet Philips tworzy projekty o prostych, ale śmiałych formach, przy tym bardzo graficzne np. biała kanapa, lampy ze sznurkowymi abażurami.




Obraz z powyższego zdjęcia kojarzy mi się z pierwszym rysunkiem, który musiałam popełnić po zapisaniu się na kurs rysunku przed egzaminami na architekturę. Oczywiście moja próba tak okazale nie wyszła..




'robal' - lampka również autorstwa Annabet ♥ 

Zdjęcia: ANNEBET PHILIPS


A tymczasem juz w sobotę spotkanie blogerów BlogINtalk organizowane przez Magdę i Piotra Motrenko z Blogów Wnętrzarskich. Spotkania odbyły się już w Krakowie i Katowicach, teraz czas na Wrocław. Będę po raz pierwszy uczestniczyć w takiej inicjatywie. Jestem bardzo ciekawa tego wydarzenia.  Fajnie będzie spotkać na żywo osoby, które zna się wyłącznie z internetów ;)


pozdrawiam, 
 ----  Zdjęcia wykorzystane za zgodą autorów  ----                                       

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajne wnętrze, lekkie ale nie nudne. Zastanawia mnie tylko to drewniane krzesło obrotowe - wtf?? Muszę na komputerze włączyć i zobaczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze widzisz :) - to krzesło jest (delikatnie mówiąc) nadszarpnięte zębem czasu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń